tiistai 25. syyskuuta 2012

kipua ja naurua :)

Tänäääään o kóuluu kuus tuntiiiii, aika rento päivä sillee :)
viikonloppuun mä olin nok kurssin ekas osas oli kyl ihan mahti meno ja sit muutenki porukka oli tosi mukava :)
ait ens viikonloppuun kans viimenen osa :( nut sit näkee taas kaikki ihmiset :)
siel kurssil oli oppituntei, hauskan pitooo ja kaikkee sellasta ja sit  ni meit oli 17 :) plus pari kouluttajaaa :PPPP
mä voin sit jossain vaihees ni laittaa kuviii siit leirist jos jotain julkasu kelposiiii xD
MUT nyt ni pari tuntiiii kouluu ja sit taas teijol opettaa tikkait ja tikkaitten osiiiiiii :) täl viikol ni tota maaantain olin asemal tiiistain olin asemal lauantain lähen sin kurssil ja sunnuntain tulen sit illal sielt kurssilt pois :)99))))))))

ja sit mun polvist ei ooo vieläkäään selvinny nmikä niiis on ja kipulääkkeitä meneee......ja nyt mun jalkapöytä on ihan sairaan kipeee mut life is life xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti