keskiviikko 19. syyskuuta 2012

i tell something about myself

jees eli kerron nyt täs vähä ittestäni!
eli oon Jasmin perniöstä ja oon yläasteen viimeisellä :)
 harrastan palokuntaa ja ratsastusta ja olen koripallofriikki ja palokunta on mun elämä!<3<3 ja vietän tallilla melkeen kaikki yöt  palokunnan jälkee ku  tallil on mun siskol on siel heppa ja siitä aasinsillal toiseen aiheeseen eli meijän perheeseen kuuluu mutsi ja puol iskä ja mun pikkusisko julia ja tietty mä + kaks koiraa yhelmi ja wilma ja sit kaks kissaa oiva ja kille <3
sit mul on viel äitin puolelt 3  veljee ja sit isin puolelt ni 1 veli ja yks sisko :)
ja sitten tosiaan ni palokunta on mun elämä mä oon ihan sekasin  jos en pääse  maanantain asemal ja sit käyn myös muulloin siel :)!!!!
palokunta <3
hmm. ja sit mulla ei oo parasta kaverii mut toooosi hyviii kaverei  on sanni ja cecka ja pinja ja sillee <3<3  ne on ihaniiiii <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti