torstai 6. syyskuuta 2012

SOMETHING

joo eli tänään koulus 7 tuntii-.- eivaan jaks ja nä polvet.. .nä särkee ihan pirusti, mä meen ens viikol taas lääkärii ku ei ne saa mitää aikaseks ennen ku menee valittaa tarpeeks mont kertaa rasittavaa... -.-
mut jees noitten polvien takii ni nyt lokka on kans ruvennu särkee pirusti mut siin sit meneee ....
mut koulus ny multimediaa ja kuunnellaan meijän reson lopputöit :) mun työ oli ihan kamala xD JEE SANNI SAA TÄNÄÄ KORTIN  :) mut sen iskä hankkii vast jossain vaiheessen skoban mut eiköhän sekin sielt sit tuu ja sit mennään tuol pitkin poikin <33333 jees tiittidii mul o tääl tylsäää täänääään kotiin pakkailee ja huomenna ni tota meen paloasemalle pistämään kaluston ja mun omat varusteet valmiiks kun lauantaina lähen seittemän aikaa aamul sastamalaan nok-kurssille <3 eli tonna nuoriso-osaston kouluttaja kurssille ! ja sit must tulee VIHDOIN virallisesti kouluttaja olen ollu epävirallinen kouluttaja viimeset kaks vuot :) mut saapa ainakin virallisesti paperin et oon kouluttaja ja kokemust tietinki lisää <3 med. tessa ja kaikkkii nuit <3 jA  mä nään millan  siel ku seki tulee koulttaja kurssil :) bkirjottelen sit taas lisää kun ehin ka kommatkaa
:)

2 kommenttia: